Isten hozott a fedélzeten!


Nagyon örülök, hogy idetaláltál. Szeretettel ajánlom ezt az oldalt:
olvass, írd meg a véleményedet, mazsolázz kedvedre az itt olvasható tartalmakból.

Ha személyes kérdésed van, akkor küldj egy e-mail-t:
címemet az oldalsávban megtalálod.

Hasznos időtöltést és Isten áldását Neked:

Eszti :)

________________________________________________________



2009. június 12., péntek

A Zarándok útja



Tegnap éjszaka filmet néztük F.-el. A hatása alatt vagyok. Újraértékelek. Életem dolgai más megvilágításba kerültek. Megújult a reménységem. Még egyszer meg kell néznem. És a könyvet is el kell olvasnom, ami a film alapjául szolgált. Nagyon-nagyon felüdülés volt ez már a lelkemnek!! És úgy érzem, még szükségem van ilyenekre. Most. Hamar. És köszi, Zsolt (tőle hoztam el).

Te is nézd meg a Zarándokot! A film rákattintva indul, és majdnem kétórás. Ha megnézted, és van véleményed, írd meg kérlek.


A Zarándok Útja

3 megjegyzés:

  1. Ram is nagy hatassal volt a film.Sokkal szemleletessebben,s igy erthetove valt,s megerthettem kuzdelmem.

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem. Szerettem azt a képsort mikor a keresztre tekintve megszabadult a terheitől, bűneitől Keresztény.

    VálaszTörlés
  3. ...és teljesen magától hullottak le a terhek. Keresztény semmit sem tett ezért... "Kegyelemből van üdvösségetek, hit által, és ez nem tőletek van"- ez járt a fejemben, amikor néztem.

    VálaszTörlés